donderdag 29 december 2011

Mijn eerste stappen als "Blogger"

O, wat een dilemma! Hoe pak je nou zo'n allereerste blog aan?

Wat een keuzes die je moet maken voor dat je je allereerste blog lanceert.
Ik bedoel, het geen wat ik nu schrijf zet de toon voor alle komende items.
Maak ik er een zwaar topic van waarin beladen issues worden besproken, of kies ik voor een lichte inhoudsloze stijl welke zeer makkelijk weg te lezen is. Wat is eigenlijk mijn doel met de blogs die ik ga schrijven? Wil ik mensen raken, laten lachen, aan het denken zetten of gewoon domweg dingen van me afschrijven? En wat te denken van alle onderwerpen die ik kan aansnijden; mijn gezin, werk, (sociale)media, sport, reizen, voedsel, religie, politiek, aaahh gewoonweg te veel opties.

Al deze opties bekijkend lijkt het me beter deze eerste post aan te grijpen om vooral geen keuzes te maken en mijzelf dan maar aan het grote publiek te introduceren. Zo maken we een verse start met elkaar en weet jij als lezer wie er tegen je aan kletst. Dit schrijvende besef ik nu dat ik zojuist al wel de eerste keuze gemaakt heb en de lezer tutoyeer. Voel je zeker niet aangevallen wanneer je eigenlijk een U bent, maar "Je" schrijft wel zo makkelijk weg.


Daar gaan we dan; mijn naam is Arjen Berends en ooit heb ik rond 30 september voor de eerste keer het levenslicht gezien. Inmiddels ben ik al zo'n vier en een half jaar getrouwd met mijn zeer schone vrouw Jody en samen hebben we ook twee zeer fraaie doch eigenwijze dochters rondlopen. Janique is bijna acht en heeft haar sporen in groep 4 al aardig verdiend. Nikki wordt in mei vier jaar en ziet er erg naar uit naar de 'echte' basisschool te mogen gaan. Op dit moment freewheelen ze lekker door het leven heen en kennen ze geen zorgen! Met zijn viertjes wonen we in een te gekke bloghut ergens in Leusden. Omdat ik nog niet besloten heb of ik in mijn blogs ook mensen ga confronteren zal ik maar niet zeggen waar precies, je weet maar nooit.









Doordeweeks gedraag ik mij als Senior Account Manager bij AV Sales BV te Nijkerk. Daar heb ik het geluk met mooi grote mannen speelgoed te mogen werken, professionele videocamera's en alles wat daarbij hoort. Ik zeg wel doordeweeks, maar dit werk houdt niet om vijf uur op. Ook in het weekend en 's avonds draait de radar in mijn hoofd op volle toeren. Wanneer ik de kans krijg spendeer ik mijn tijd graag op de golfbaan, uiteraard het liefst voor werk doeleinden. Ongestoord en vaak ook gestoord tegen een golfbal aan slaan blijft toch een super bezigheid.

C'est moi, Arjen Berends
Laten we voor de rest maar niet te close met elkaar worden want wie weet zie ik je na deze post nooit meer terug. Mocht je toch meer willen weten hoe ik en mijn leven in elkaar steken kun je het beste blog naar blog van me verslinden. Dan zul je ook een inzicht krijgen in alle keuzes die ik toch stiekem al tijdens het schrijven van dit blog heb gemaakt.

C U next time!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten